Agentury Newcast a Starcom ze skupiny Publicis se podílely na kampani, kterou reagovala Coca-Cola na současná omezení kvůli koronaviru. Pod heslem „Když nemůžou lidé za hudbou, musí hudba za lidmi“ přišla značka s nápadem série online koncertů, které se streamovaly prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a YouTube.
Ewa Farna, skupina Mirai a písničkář Pokáč přinesli od pátku 13. do neděle 15. března exkluzivní koncerty přímo do bezpečí domovů. Vysílalo se z prostředí zkušeben Bandzone z pražských Vysočan, v nejvyšší kvalitě zvuku i obrazu. Hvězdou pondělního večera měl být Pavel Callta, jeho vystoupení nakonec proběhlo přes Instagram Livestream přímo z jeho domova.
„Společnost v době krize očekává, že značka zareaguje zodpovědně, rychle, empaticky a s jasnou přidanou hodnotou. A právě to se podařilo. Výsledky jsou nad všechna očekávání,“ říká social media manager Coca-Coly Zuzana Kadlečková.
Jen první tři přenosy ke středě 18. března nasbíraly na sociálních sítích dohromady 770 000 zhlédnutí. Dosah kampaně klient odhaduje na 2,5 milionu uživatelů na Facebooku a Instagramu. Koncerty Pokáče a Mirai navíc 17. a 18. března nasadila do svého vysílání hudební televize Óčko.