Kreativní a komunikační agentura WMC Grey spustila pro Kofolu CSR kampaň #zlasky, která chce v čase koronavirové krize šířit poselství dobra.
Společnost Kofola v tomto čase pomáhá například výrobou dezinfekce a roušek, podporuje finančně různé projekty a rozváží nápoje tam, kde jsou potřeba. Ve spolupráci s agenturou WMC Grey uvolnila také kapacity plánované jarně-letní kampaně včetně mediálního budgetu na kampaň #ZLASKY. Ta chce šířit poselství dobra a generovat zábavu, „abychom se ze současné situace nezbláznili“.
Vznikl proto web www.zlaskykofola.cz a hashtag #zlasky pro sociální sítě. Jejich prostřednictvím se značka obrací na své zákazníky s následující výzvou: „Láska je nyní potřeba více než kdy jindy. Proto pojďme společně ukázat, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje. Každý se může zapojit. Vyfoťte nebo natočte, jak si nyní projevujete lásku, a sdílejte.“