Společnost BigBoard, spustila již v březnu, jako první mediální skupina, celorepublikovou informační kampaň „Buď ohleduplný“. Na stovkách reklamních ploch po celé zemi jsou uvedeny rady, jak se co nejúčinněji chránit před nákazou Covid-19 i důležité kontakty, například na nonstop infolinku Státního zdravotního ústavu či ministerstvo zdravotnictví. Kampaň skupina BigBoard spustila kompletně na vlastní náklady.
Cílem kampaně je poskytnout obyvatelům České republiky důležité informace a doporučení, které napomáhají omezit šíření koronaviru. Skupina BigBoard proto připravila sérii jednoduše čitelných a zapamatovatelných vizuálů, které apelují na lidi, aby byli ohleduplní ke svému okolí.
„Kampaň byla a je naší rychlou reakcí na dynamicky se vyvíjecí situaci. Z pohledu podnikající skupiny v ČR se cítíme být spoluzodpovědní za celospolečenské dění, které nám není lhostejné. Proto jsme v maximální možné míře využili naše možnosti a rozhodli se pomoci odborníkům šířit osvědčená doporučení,“ vysvětluje Richard Fuxa, předseda představenstva skupiny BigBoard Praha, a.s.
Mimo reklamních ploch podél komunikací využívá také svých rozsáhlých možností v pražském metru, kudy denně běžně projedou statisíce cestujících.
Tiskovou zprávu k celé aktivitě naleznete zde!