Digitální agentura MarketUP odsunula za stávající situace plánovaný obsah na sociálních sítích, který připravuje pro společnost Billa, a nahradila ho aktuálním sdělením o situaci v prodejnách této značky.
Komunikaci pod heslem „Jsme tu pro vás, společně jeden pro druhého“ připravila na základě aktuálních potřeb digitální agentura MarketUP pro obchodní řetězec Billa. Prodejců potravin se současná situace kolem šíření koronaviru zásadně dotýká a o to je potřeba komunikace silnější. V rámci kampaně agentura například zveřejnila na YouTube kanálu video, ve kterém se reální zaměstnanci jedné z poboček starají o bezpečnost zákazníků zvýšenými hygienickými opatřeními.
Tento obsah zatím jak na Facebooku, tak YouTube dosahuje velmi vysokého organického engagementu (okolo 8 % na obou platformách) a obsahuje nadprůměrně kladný sentiment. Nechybí poděkování a uznání zaměstnancům, kteří jsou nasazeni v první linii. Místo plánované věrnostní kampaně bude MarketUP v komunikaci pokračovat.