Komunikace pomáhá sobě

Ogilvy chce pomáhat firmám v době krize

22.4.2020
ondrej.novak

Komunikační agentura Ogilvy založila v reakci na aktuální dění expertní tým Recovery Task Force (RTF). Ten má pomáhat značkám v tomto nelehkém období a připravit je na dobu po odeznění koronavirové epidemie.

Expertní tým Recovery Task Force agentury Ogilvy nabízí větším a velkým firmám a značkám poradenství. V oblasti výzkumu spolupracuje s agenturou Kantar, která má na starosti zajistit zpětnou vazbu z trhu.

„Touto aktivitou chceme minimalizovat dopad koronavirové krize na značky na českém trhu a pomoci jim nalézt nové zdroje růstu v pokrizové realitě,“ říká Ondřej Obluk, CEO českého Ogilvy. K takovému kroku inspirovalo podle jeho slov agenturu čínské označení pro krizi wej-ťi. „Znamená krizi, ale zároveň i příležitost.“

S čím může Recovery Task Force pomoci?
Expertní tým dokáže klientům například poradit se zaváděním principů krizového managementu značky, s úpravou mediálního mixu v době krize a po ní z pohledu efektivity, s využitím sociálních sítí k pomoci, dialogu a prodeji nebo se sladěním hodnoty a aktivity značky s probíhající situací.

RTF chce pomáhat s nastavením komunikace a distribuce produktů a služeb klientů, s přenesením offline zákaznické zkušenosti do online prostředí, s přípravou značky a marketingového mixu na pokrizové období oživení a s načasováním a způsobem, jak má značka pomáhat. Poradí, jak si udržet klíčové parametry, jako je povědomí o značce nebo jaké inovace může krize přinést pro značku, zákaznickou zkušenost a komunikaci.

Tým expertů
Ogilvy Recovery Task Force tvoří čeští experti ze čtyř oblastí, které budou v období krize podle agentury klíčové. Tedy brand, performance, leadership a social. Jakub Hodboď je součástí globálního expertního týmu Ogilvy, a zajišťuje tak napojení na poslední know-how ze zahraničních trhů. Dita Stejskalová již 25 let pomáhá značkám a jejich leaderům s nastavením správné komunikace v době krize. Petr Struna je expertem na optimalizaci výkonnostního marketingu, zejména s ohledem na přesun prodejních kanálů do online prostředí. Barbora Šumanská vede dle Effie nejefektivnější social tým u nás. Jiří Jón přináší audit komunikace, expertizu chování značek a příležitostí pro jejich transformaci v době, kdy se trh vrátí do „nového normálu“.