Kvůli vládním omezením se v Česku řadě firem zcela zastavilo podnikání. Symbio proto připravilo dva balíčky služeb, které mají pomoct s efektivní digitální transformací, optimalizací mediálního spendu nebo změnou komunikace. Kromě korporátních klientů je agentura nabízí i malým a středním firmám.
Reakční balíček rychlých řešení během krize má za cíl odvrátit bezprostřední rizika související s výpadky cash-flow, strategický balíček plánování na dobu po krizi pomůže značkám přehodnotit brand positioning a komunikaci z hlediska relevance v takzvaném novém normálu. Konzultace v rámci reakčního balíčku nabízí agentura zdarma jako projev solidarity. Podívejte se na web Symbia k programu konzultací.
“Chtěli jsme se podělit o to, co děláme v rámci krizové komunikace pro naše klienty, a nabídnout tohle know-how i dalším firmám – včetně těch malých a středních, které ho teď možná potřebují ještě víc než velké korporace,” vysvětluje aktivitu Robert Haas, co-founder agentury.
“Je to zvláštní pocit dívat se na těch 14 let, kolik práce za vybudováním si jména bylo – a teď to je pryč,” uvedla svou situaci jedna z prvních zájemkyň o spolupráci, na jejíž firmu citelně dopadlo zmrazení cestovního ruchu. K motivaci agentury Haas dodává: “Dokud to budeme zvládat, chceme pomoct tomu, aby se z krize dal vykřesat nějaký nový začátek. A nesmírně nás baví, že u klientů zatím vidíme pozitivní reakci a energii k téhle změně.”